گوگل به تبلیغ کنندگان راه های بیشتری را برای هدف قرار دادن کاربران YouTube می دهد

چهارشنبه 11 مهر 1397 - 12:37 0 کد خبر: 66221
بخشی از تلاش فزاینده گوگل برای ساخت ابزار تبلیغاتی مبتنی بر جستجو در خارج از موتور جستجوی اصلی آن

گوگل در استفاده از ابزار تبلیغاتی مبتنی بر جستجوگر  در یوتیوب، برای کمک به تبلیغ کنندگان در یافتن مشتری بالقوه به دنبال همه چیز از محصولات تا تریلر فیلم در این سایت ویدئویی است. بنا به گزارشها ، تغییر در نحوه رفتار Google با YouTube را نشان می دهد. به طور فزاینده، نگاه این شرکت به یوتیوب به عنوان یک موتور جستجوی اصلی به جای یک نهاد جداگانه وابسته است. نمایندگان گوگل در نشستی تبلیغاتی گفتند که یوتیوب دومین موتور جستجوی محبوب در آمریکا ، پس از Google Search است.

این دیدگاه منطقی است و گوگل می گوید این داده ها برای اثبات آن است که بسیاری از افراد که در جستجوی Google Search، محصولات، فیلم ها و موارد دیگر را جستجو می کنند، به YouTube نگاه می کنند تا بررسی ها، فیلم ها و سایر مطالب مربوط به محصول را تماشا کنند. به همین دلیل ، گوگل می گوید که می تواند به طور موثر آن مشتریان را مورد هدف قرار دهد. به عنوان مثال، جستجو برای بررسی فیلم در جستجوی گوگل و سپس رفتن به یوتیوب برای تماشای یک تریلر ممکن است یک آگهی برای زمان نمایش تبلیغ شما ایجاد کند. گوگل این ابزار را "افزونه های تبلیغ برای ویدیو" می خواند.

برای گوگل، گسترش کسب و کار در زمینه تبلیغات ، یک جزء کلیدی برای رقابت با سوی فیس بوک و به طور جدی تر ، آمازون است ، که یک کسب و کار تبلیغاتی مبتنی بر محصول را ایجاد کرده است. امروز، گوگل حدود یکصد میلیارد دلار در سال درآمد تولید می کند که اکثریت آن درآمد حاصل از تبلیغات است ، با این حال، تسلط گوگل در تبلیغات وب به قدرت اینترنت بستگی دارد و شرکت های بیشتری مانند آمازون و فیس بوک با جذب مشتریان و رفتارهایی که تبلیغات هدفمند را در اکوسیستم های خود قرار می دهند، به آنها می رسند. هر بار که یک کاربر اینترنت در فیس بوک وقت می گذراند و یا در حال جستجو برای محصولات به طور مستقیم در آمازون به جای گوگل است ، از دست دادن فرصتی برای کسب درآمد از تبلیغات ببرای این غول فناوری است .

 بنابراین احساس گوگل به یوتیوب، این است که می تواند به محبوب ترین سایت ویدئویی کشور تبدیل شود و به تولید نسل جدیدی از تبلیغات کمک کند و رفتارهای حساب شده را در یک شبکه بزرگتر از گوگل افزایش می دهد.  در سال گذشته Google شروع به تبلیغ کردن در یوتیوب براساس عادتهای جستجوی شخصی کاربر در سایت خود کرد، در حالی که فقط تبلیغات را در برابر نوع محتوایی که کاربر تماشا می کرد، به اجر در می آورد . در حال حاضر، به نظر می رسد گوگل ادغام فناوری جستجوی خود را به طور مستقیم به فضای یوتیوب ، آغاز کرده است . البته نگرانی هایی در خصوص حفظ حریم شخصی کاربران وجود داشت که گوگل با ارائه نسخه Chrome 69  این نگرانی را تا حد زیادی مرتفع کرد . این تغییر به گوگل امکان می دهد که راحت تر رفتارهای مربوط به همه این سایت ها را پیگیری کند، آنها را به یک حساب واحد متصل کند، و به طور موثر تر تبلیغات را هدف قرار دهد. همچنین گوگل وعده داده است در نسخه بعدی مرورگر خود ، برخی از ایرادات امنیتی که کارشناسان به مرورگر گوگل نسبت داده اند را برطرف کند .

گوگل از این بازار بالقوه یوتیوب با بیش از 1 میلیارد کاربر در طول سال به راحتی عبور نخواهد کرد .



اخبار مرتبط

ترفند جدید هکرها برای جمع‌آوری اطلاعات کاربران

بررسی ‌های پژوهشگران حوزه امنیت نشان می‌دهد که هکرها با استفاده از صفحه مترجم گوگل ، دامنه واقعی سایت‌های فیشینگ خود را مخفی می‌کنند.

24 بهمن 1397  
جزئیات قیمت کراس اوور الکتریکی هیوندا

شرکت هیوندا را می توان از جمله کمپانی های موفق تولیدکننده خودرو دانست که تا به حال عملکرد خوبی در طول فعالیت خود نشان داده است.

17 بهمن 1397  
تبلت مقرون به صرفه لنوو معرفی شد

لنوو اگرچه به عنوان یک شرکت تولیدکننده سیستم های کامپیوتری شناخته می شود اما در سبد محصولات آن تبلت و تلفن هوشمند نیز جای دارند.

17 بهمن 1397  
۲۴۰ میلیون تومان جایزه نقدی برای برندگان چهارمین المپیاد تکنسین‌های ایران

شرکت سامسونگ چهارمین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران را همانند سال‌های گذشته با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌کند.

17 بهمن 1397  
علاقمندی بانوان به موتورسواری بالاست

بدون شک تاکنون مردان علاقه بیشتری نسبت به موتورسواری و موتورسیکلت نشان دادند و این موضوع برای اتومبیل ها نیز صدق می کند.

16 بهمن 1397  
کشف دو برنامه اندرویدی سارق اطلاعات بانکی در Google Play

دو برنامه اندرویدی آلوده به بدافزارهای بانکی که روی هزاران دستگاه اندرویدی نصب شده‌اند ، در فروشگاه Google Play یافت شد.

16 بهمن 1397  
سری 8 بی ام و در نسخه نایت اسکای زیباست

شرکت بی ام و یکی از برندهای مطرح تولیدکننده در بحث خودرو محسوب می شود. این کمپانی باواریایی در نظر دارد هر سال مدل های منحصربفردی رونمایی کند.

15 بهمن 1397  
کسب و کارها آماج حملات باج‌افزار Phobos

مجرمان سایبری در حملات جدید باج‌افزاری به رایانه قربانیان، اقدام به رمزگذاری فایل ها و درخواست پرداخت باج به صورت bitcoin برای بازگرداندن آنها می‌کنند.

15 بهمن 1397  
هوآوی به شکل‌گیری استانداردهای جهانی 5G کمک می‌کند

از لحاظ استاندارد گذاری، اندی پوردی ، یکی از مقامات ارشد هوآوی می‌گوید هوآوی مشغول همکاری با شرکت‌های دیگر در حوزه 5G است. پوردی می‌گوید: «صنعت ارتباطات به‌سختی و با شفافیت زیاد در تلاش است که ضمن حرکت از 4G به سوی 5G، این اطمینان حاصل شود که راهبرد مبتنی بر استانداردی اتخاذ شود که اجماع بسیار قدرتمندی ...

15 بهمن 1397  
تعامل بین‌المللی در حوزه دانش‌بنیان‌ها یک ضرورت است

بحث اقتصاد دانش‌بنیان در ایران سابقه‌ای کمتر از 10 سال دارد. اکنون همه نگاه‌ها به آینده است به این نتیجه رسیدیم برای موفقیت باید اقتصاد دانش‌بنیان شکل بگیرد و تقویت شود. سید مهدی مدنی بابیان این مطلب افزود: تشکیل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تعریف چارچوب‌های اقتصاد دانش‌بنیان قدم بزرگی بود. هرچند ...

14 بهمن 1397  
نظرات کاربران

    برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.