گوگل به تبلیغ کنندگان راه های بیشتری را برای هدف قرار دادن کاربران YouTube می دهد

چهارشنبه 11 مهر 1397 - 12:37 0 کد خبر: 66221
بخشی از تلاش فزاینده گوگل برای ساخت ابزار تبلیغاتی مبتنی بر جستجو در خارج از موتور جستجوی اصلی آن

گوگل در استفاده از ابزار تبلیغاتی مبتنی بر جستجوگر  در یوتیوب، برای کمک به تبلیغ کنندگان در یافتن مشتری بالقوه به دنبال همه چیز از محصولات تا تریلر فیلم در این سایت ویدئویی است. بنا به گزارشها ، تغییر در نحوه رفتار Google با YouTube را نشان می دهد. به طور فزاینده، نگاه این شرکت به یوتیوب به عنوان یک موتور جستجوی اصلی به جای یک نهاد جداگانه وابسته است. نمایندگان گوگل در نشستی تبلیغاتی گفتند که یوتیوب دومین موتور جستجوی محبوب در آمریکا ، پس از Google Search است.

این دیدگاه منطقی است و گوگل می گوید این داده ها برای اثبات آن است که بسیاری از افراد که در جستجوی Google Search، محصولات، فیلم ها و موارد دیگر را جستجو می کنند، به YouTube نگاه می کنند تا بررسی ها، فیلم ها و سایر مطالب مربوط به محصول را تماشا کنند. به همین دلیل ، گوگل می گوید که می تواند به طور موثر آن مشتریان را مورد هدف قرار دهد. به عنوان مثال، جستجو برای بررسی فیلم در جستجوی گوگل و سپس رفتن به یوتیوب برای تماشای یک تریلر ممکن است یک آگهی برای زمان نمایش تبلیغ شما ایجاد کند. گوگل این ابزار را "افزونه های تبلیغ برای ویدیو" می خواند.

برای گوگل، گسترش کسب و کار در زمینه تبلیغات ، یک جزء کلیدی برای رقابت با سوی فیس بوک و به طور جدی تر ، آمازون است ، که یک کسب و کار تبلیغاتی مبتنی بر محصول را ایجاد کرده است. امروز، گوگل حدود یکصد میلیارد دلار در سال درآمد تولید می کند که اکثریت آن درآمد حاصل از تبلیغات است ، با این حال، تسلط گوگل در تبلیغات وب به قدرت اینترنت بستگی دارد و شرکت های بیشتری مانند آمازون و فیس بوک با جذب مشتریان و رفتارهایی که تبلیغات هدفمند را در اکوسیستم های خود قرار می دهند، به آنها می رسند. هر بار که یک کاربر اینترنت در فیس بوک وقت می گذراند و یا در حال جستجو برای محصولات به طور مستقیم در آمازون به جای گوگل است ، از دست دادن فرصتی برای کسب درآمد از تبلیغات ببرای این غول فناوری است .

 بنابراین احساس گوگل به یوتیوب، این است که می تواند به محبوب ترین سایت ویدئویی کشور تبدیل شود و به تولید نسل جدیدی از تبلیغات کمک کند و رفتارهای حساب شده را در یک شبکه بزرگتر از گوگل افزایش می دهد.  در سال گذشته Google شروع به تبلیغ کردن در یوتیوب براساس عادتهای جستجوی شخصی کاربر در سایت خود کرد، در حالی که فقط تبلیغات را در برابر نوع محتوایی که کاربر تماشا می کرد، به اجر در می آورد . در حال حاضر، به نظر می رسد گوگل ادغام فناوری جستجوی خود را به طور مستقیم به فضای یوتیوب ، آغاز کرده است . البته نگرانی هایی در خصوص حفظ حریم شخصی کاربران وجود داشت که گوگل با ارائه نسخه Chrome 69  این نگرانی را تا حد زیادی مرتفع کرد . این تغییر به گوگل امکان می دهد که راحت تر رفتارهای مربوط به همه این سایت ها را پیگیری کند، آنها را به یک حساب واحد متصل کند، و به طور موثر تر تبلیغات را هدف قرار دهد. همچنین گوگل وعده داده است در نسخه بعدی مرورگر خود ، برخی از ایرادات امنیتی که کارشناسان به مرورگر گوگل نسبت داده اند را برطرف کند .

گوگل از این بازار بالقوه یوتیوب با بیش از 1 میلیارد کاربر در طول سال به راحتی عبور نخواهد کرد .



اخبار مرتبط

اپلیکیشن جدید به کمک کودکان ناشنوا می‌آید

نحوه کارکرد این اپلیکیشن به این صورت است که شخصیتی کارتونی به نام «ستاره» کلمات را با استفاده از دوربین گوشی اسکن می‌کند و به زبان اشاره برای کودکان نمایش می‌دهد.

21 آذر 1397  
سامسونگ برنده بزرگ جوایز جهانی هوش مصنوعی

با افزایش رقابت در حوزه هوش مصنوعی و کاربردهای آن، شرکت سامسونگ توانسته جایگاه برتر خود را در این حوزه تثبیت کند. بخش تحقیقات سامسونگ در سال‌های اخیر برنده بسیاری از رقابت‌های مربوط به کاربردهای حوزه هوش مصنوعی بوده که نتیجه این پیشتازی را هم می‌توان در عرضه راهکارهایی با محوریت هوش مصنوعی و برای دنیای ...

21 آذر 1397  
ساختار شهر 5G سرعت می بخشد

هوآوی میزبان نشست Techcity باموضوع «شهر فناوری 2019، پیش به سوی نسل پنجم» بود که ساخت پوشش مداوم 5G با همکاری اپراتورها را در دستور کار خود قرار داده است.

18 آذر 1397  
هوآوی گزارش‌های درآمد شش ماه اول 2018 را اعلام کرد

مدتی پیش یکی از مقام‌های ارشد هوآوی گفت که امسال (2018) برای اولین‌بار درآمد این شرکت مهم در زمینه تکنولوژی، بیش از 100 میلیارد دلار خواهد شد.

18 آذر 1397  
تمدید شراکت سامسونگ و المپیک تا سال 2028

شرکت سامسونگ الکترونیکس و کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کردند، مشارکت خود در برگزاری بازی‌ها را تا سال 2028 تمدید کرده‌اند.

18 آذر 1397  
پرچمدار جدید کوالکام معرفی شد

شرکت کوالکام در نهایت پس از مدت ها انتظار نسل جدید پردازنده پرچمدار خود را به نام اسنپدراگون 855 معرفی کرده است.

14 آذر 1397  
گوگل  مشکلات ضعف مدیریت RAM های Pixel 3 و سایر اشکالات دیگر را برطرف می کند

شما باید پس از نصب این نسخه بدون اینکه به طور ناگهانی موسیقی یا پادکست های خود را متوقف کنید ، قادر باشید چند کار را انجام دهید.

14 آذر 1397  
امکان استفاده از دستیار صوتی هوشمند هوآوی برای اولین بار درسایر کشورها

هوآوی امسال از اسپیکر هوشمند خود در نمایشگاه بین المللی ایفا 2018 که در برلین آلمان برگزار شد، رونمایی کرد.

14 آذر 1397  
اینفلوئنسرها چه کسانی هستند و چگونه می توانیم اعتبار آنها را تشخیص دهیم

در میان مردم اصلاحاتی مثل «شاخ» برای توصیف اینفلوئنسر استفاده می‌شود.

12 آذر 1397  
برنامه Google Play با رابط کاربری ساده تر اصلاح و عرضه خواهد شد

گوگل از ابتدای سال جاری میلادی طراحی مجدد رابط کاربری برنامه Google Play را عرضه کرده است ، اما اکنون تنها چند بروز رسانی را عرضه کرده است .

12 آذر 1397  
نظرات کاربران

    برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.