گوگل به تبلیغ کنندگان راه های بیشتری را برای هدف قرار دادن کاربران YouTube می دهد

چهارشنبه 11 مهر 1397 - 12:37 0 کد خبر: 66221
بخشی از تلاش فزاینده گوگل برای ساخت ابزار تبلیغاتی مبتنی بر جستجو در خارج از موتور جستجوی اصلی آن

گوگل در استفاده از ابزار تبلیغاتی مبتنی بر جستجوگر  در یوتیوب، برای کمک به تبلیغ کنندگان در یافتن مشتری بالقوه به دنبال همه چیز از محصولات تا تریلر فیلم در این سایت ویدئویی است. بنا به گزارشها ، تغییر در نحوه رفتار Google با YouTube را نشان می دهد. به طور فزاینده، نگاه این شرکت به یوتیوب به عنوان یک موتور جستجوی اصلی به جای یک نهاد جداگانه وابسته است. نمایندگان گوگل در نشستی تبلیغاتی گفتند که یوتیوب دومین موتور جستجوی محبوب در آمریکا ، پس از Google Search است.

این دیدگاه منطقی است و گوگل می گوید این داده ها برای اثبات آن است که بسیاری از افراد که در جستجوی Google Search، محصولات، فیلم ها و موارد دیگر را جستجو می کنند، به YouTube نگاه می کنند تا بررسی ها، فیلم ها و سایر مطالب مربوط به محصول را تماشا کنند. به همین دلیل ، گوگل می گوید که می تواند به طور موثر آن مشتریان را مورد هدف قرار دهد. به عنوان مثال، جستجو برای بررسی فیلم در جستجوی گوگل و سپس رفتن به یوتیوب برای تماشای یک تریلر ممکن است یک آگهی برای زمان نمایش تبلیغ شما ایجاد کند. گوگل این ابزار را "افزونه های تبلیغ برای ویدیو" می خواند.

برای گوگل، گسترش کسب و کار در زمینه تبلیغات ، یک جزء کلیدی برای رقابت با سوی فیس بوک و به طور جدی تر ، آمازون است ، که یک کسب و کار تبلیغاتی مبتنی بر محصول را ایجاد کرده است. امروز، گوگل حدود یکصد میلیارد دلار در سال درآمد تولید می کند که اکثریت آن درآمد حاصل از تبلیغات است ، با این حال، تسلط گوگل در تبلیغات وب به قدرت اینترنت بستگی دارد و شرکت های بیشتری مانند آمازون و فیس بوک با جذب مشتریان و رفتارهایی که تبلیغات هدفمند را در اکوسیستم های خود قرار می دهند، به آنها می رسند. هر بار که یک کاربر اینترنت در فیس بوک وقت می گذراند و یا در حال جستجو برای محصولات به طور مستقیم در آمازون به جای گوگل است ، از دست دادن فرصتی برای کسب درآمد از تبلیغات ببرای این غول فناوری است .

 بنابراین احساس گوگل به یوتیوب، این است که می تواند به محبوب ترین سایت ویدئویی کشور تبدیل شود و به تولید نسل جدیدی از تبلیغات کمک کند و رفتارهای حساب شده را در یک شبکه بزرگتر از گوگل افزایش می دهد.  در سال گذشته Google شروع به تبلیغ کردن در یوتیوب براساس عادتهای جستجوی شخصی کاربر در سایت خود کرد، در حالی که فقط تبلیغات را در برابر نوع محتوایی که کاربر تماشا می کرد، به اجر در می آورد . در حال حاضر، به نظر می رسد گوگل ادغام فناوری جستجوی خود را به طور مستقیم به فضای یوتیوب ، آغاز کرده است . البته نگرانی هایی در خصوص حفظ حریم شخصی کاربران وجود داشت که گوگل با ارائه نسخه Chrome 69  این نگرانی را تا حد زیادی مرتفع کرد . این تغییر به گوگل امکان می دهد که راحت تر رفتارهای مربوط به همه این سایت ها را پیگیری کند، آنها را به یک حساب واحد متصل کند، و به طور موثر تر تبلیغات را هدف قرار دهد. همچنین گوگل وعده داده است در نسخه بعدی مرورگر خود ، برخی از ایرادات امنیتی که کارشناسان به مرورگر گوگل نسبت داده اند را برطرف کند .

گوگل از این بازار بالقوه یوتیوب با بیش از 1 میلیارد کاربر در طول سال به راحتی عبور نخواهد کرد .



اخبار مرتبط

مدیرعامل سابق آکیلس و ترک فیسبوک

وب سایت TechCrunch گزارش داده که مدیرعامل سابق بخش آکیلس فیسبوک یعنی Brendan Iribe، بزودی فیسبوک را ترک می کند.

01 آبان 1397  
قابلیت‌های جدید رابط کاربری EMUI 9.0

هوآوی در رویداد ویژه معرفی رسمی گوشی‌های سری Mate 20 در لندن، از آخرین نسخه سیستم‌عامل شخصی‌سازی شده خود بر پایه اندروید Pie به طور رسمی رونمایی کرد.

01 آبان 1397  
آئودی E-Tron یک ماه دیرتر عرضه می شود

بسیاری از کارشناسان منتظرند تا شرکت آئودی شاسی بلند تمام الکتریکی E-Tron را راهی جاده ها کند اما این فرآیند کمی طولانیست.

30 مهر 1397  
PlayStation Vue در حال حاضر با برنامه تلویزیون Apple ادغام شده است

PlayStation Vue اولین ارائه دهنده خدمات پرداخت تلویزیون در آمریکا است که با این برنامه سازگار شده است.

29 مهر 1397  
بررسی قابلیت‌ها و تغییرات آی او اس 12

همانطور که می‌دانید به‌تازگی آپدیت سیستم‌عامل آی او اس 12 به‌طور رسمی برای کاربران منتشر شده است، از این رو قصد داریم در ادامه مقاله تمامی قابلیت‌ها و تغییراتی که بر روی این نسخه از سیستم‌عامل آی او اس صورت گرفته است را مورد بررسی قرار دهیم.

29 مهر 1397  
اپل و برگزاری رویدادی در 8 آبان

شرکت اپل هر سال با برگزاری رویدادهایی از نسل جدید محصولات هوشمند خود رونمایی می کند و حال برای اواخر اکتبر یک کنفرانسی را در نظر گرفته است.

27 مهر 1397  
آیپد پرو نسل جدید فاقد پورت لایتینگ

شرکت اپل سالهاست که از سیستم عامل، سخت افزار و برخی موارد انحصاری دیگر بهره می گیرد. اما به نظر رسیده بزودی باید شاهد تغییراتی باشیم.

27 مهر 1397  
بازگشت Vertu به بازار با عرضه گوشی جدیدش با نام Aster P+ویدیوی تیزر رسمی

کمپانی Vertu که سازنده گوشی های لوکس بوده با رونمایی از محصول جدیدش محددا وارد بازار محصولات لوکس موبایل شد.در ادامه با آی سی تی پک همراه باشید تا مشخصات محصول جدید Vertu را دریابید

26 مهر 1397  
تلویزیون 8K شارپ ماه آینده عرضه می شود

شرکت شارپ یکی از تولیدکنندگان مطرح تلویزیون هوشمند شناخته شده که در رویداد CEATEC2018 از تلویزیون 8K خود رونمایی کرد.

26 مهر 1397  
بی ام و ایکس 7 بزرگترین شاسی بلند باواریایی ها معرفی شد

شرکت بی ام و به تازگی پس از مدت ها انتظار بزرگترین شاسی بلند خود به نام X7 را رونمایی کرد. محصولی لوکس و بلندقامت که از طراحی زیبایی بهره می برد.

25 مهر 1397  
نظرات کاربران

    برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.